2013年9月18日 星期三

好訓咩?

媽媽:「何解你咁鐘意訓爸爸個袋?貪個袋臭咩!」
包包:「我訓住個袋,爸媽就出唔到街,可以陪貓地囉!」
Bill Bill:「其實我地先係主人,訓邊都得,不用同侍從解釋㗎!」


29 則留言:

  1. 系wor,包豆無俾番Bill Bill D相俾過我wor!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 包包~ 唔使瞓袋架, 瞓住住爸爸媽媽個大脾佢地都一樣出唔到街架

      刪除
  3. 包包,你最強果招唔係攬住爸爸對腳唔俾佢出門口咩?

    回覆刪除
  4. 貓老闆果然係唔同 o的呀!

    回覆刪除
  5. 包同我契B一樣嘅,鐘意訓、捐佢老公個臭袋

    回覆刪除
  6. 買個新袋, 呢個袋俾包包當貓床

    回覆刪除
  7. 個袋有爸爸陣除, 瞓都瞓得甜d ^.<

    回覆刪除
  8. 包包好鍾意黐著爸爸同媽媽咁喎!

    回覆刪除
  9. 成間屋啲嘢都係貓地嘅,唔准多聲氣

    回覆刪除
  10. 貓地好識耍手段, 去 tum D 貓奴 :)

    回覆刪除
  11. 有爸爸陣味梗好D啦....哈哈

    回覆刪除
  12. 我班貓又係勁鍾意瞓袋,激死!

    我係yahoo豬大點呀,我搬咗黎呢度寫,你add我丫
    http://www.pigdotdot.blogspot.hk/

    回覆刪除
  13. 我個仔又係勁中意佢老豆個袋,不過唔係訓
    係摷野出黎,88卦卦申個頭入去搵野

    回覆刪除
  14. 哈哈~ 非常認同bill bill果句!!

    回覆刪除
  15. 新一年要健健康康多姿多彩啊!!!

    回覆刪除