2013年9月3日 星期二

What is this?

豆豆:「開學啦!各位同學!」


豆豆:「What is this?」


豆豆:「This is my block! My new block!」


包包:「This is our new blog, not your new block!」

24 則留言:

  1. Your block is in your mama's blog.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀!大圍貓友都話搬,希望一齊搬在一起,方便D!

      刪除
  3. 頭先去左+Google add左你, 但去唔到你個blog, 又要去返facebook搵條link, 不如你喺設計->版面配置->右邊的新增小工具-> 左邊的更多小工具 -> (加插)追蹤者
    咁我就可以追蹤你個blog, 下次就會直接喺我個閱讀清單出現你既更新架喇!
    同埋呢, 喺設計 -> 設定 -> 文章和留言 -> 顯示字詞驗證 -> 揀否, 咁我地每次留言時就唔駛打堆驗證碼, 會方便D呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 驗證剛處理好,但追蹤問題唔係好識整!

      刪除
  4. Hi~ 我都係搬呢度, 但未多識用呀~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. copy佢條link http://baudoumama.blogspot.hk/ 去新增閱讀清單就可以喇

      刪除